pondělí 2. června 2014

Sázavský nedělní 1/2maraton

Trasa: Sázava - Budín - Mrchojedy - Rataje - Ledečko - Samopše (vlak. zast.) - Sedliště - Sázava
Počet km: 21 km (nastoupáno +548 m)
Obsazení: Yvonka, Radka, Viktor, Richard

Je krásná slunečná neděle, včera někdo makal na kolech, někdo se nechal vláčet za sekačkou... vyrážíme s menším zpožděním, neb jsem přiběhl na start trochu později - hned mi je oznámeno, že příště v hospodě platím rundu :-)

Abych si kamarády trochu udobřil - slibuji, že dnes vymyslím hezkou trasu - za běhu se domlouváme, že doběhneme do Ratají na "vyhlídku". Jede se tudy i Blizák, takže pro Radku to bude cenné "poznání trati".

Ještě na úvod musím poznamenat, že se mi sešly trochu protichůdné požadavky na trať - Radka s Viktorem by chtěli něco "kratšího a pohodovějšího" a Yvonka by si zase chtěla "dát do těla". No usoudil jsem, že takový sázavský 1/2maraton by mohl být dobrý kompromis :-)

Takže běžíme ...Budínský kopec a stoupání přes Mrchojedy - Radka s Yvonkou si povídají, Viktor je mírně zádumčivý...

Na "vyhlídku" dobíháme hezkou zkratkou (hlavně se vyhýbáme asfaltu), kterou vymyslela Yvonka. Pijeme, oddychujeme, Yvonka s Radkou jsou veselé, Viktor fotí a je zádumčivý.

    

Pak dolů do Ledečka - kolem místní "ZOO" (co to tedy vlastně je - bobři...?), v Ledečku přes most a ke starému nádraží směr zelená turistická. Yvonka trochu brblá, Radku bolí koleno, ale pořád se směje, Viktor je stále zádumčivý.

Pak nastává sado-maso úsek ... aneb kopřivy, bahno, kameny nás prostě baví...občas je potřeba zažehnat vzpouru "poddaných" :-) pokusem o vtip a nebo utěšováním, že už jen "jeden" kopec...

 

Stoupání kolem vlakové zastávky Samopše: Yvonka - tisková mluvčí už přestala mluvit, Radku už prý bolí "všechno", ale pořád se směje, Viktor je zádumčivý... V kopci dobíháme partu cyklistů a v lese směr Sedliště je dokonce předbíháme! Občas na cyklisty něco z legrace pokřikuji a dostává se mi odpovědi: Chceš mě na*rat !? ... ale pak jsme se skamarádili a dokonce nám dali vodu.

Pak už jen opravdu poslední kopec směr Skřivánek - tam se seznamujeme s další partou cyklistů, kterou "odvádíme" do Sázavy - opět jsme poznali ten slastný pocit předběhnout do kopce namakané cyklisty na horských kolech! ...Viktor je stále zádumčivý...



A hurá domů, do Sázavy, ... všichni mají můj velký obdiv - pro někoho první 1/2maraton v životě - fakt super - mám z vás radost a díky za hezký nedělní běh!

Richard

PS. Mapa a profil:


7 komentářů:

  1. ...no musím říci, že takhle na papíře se to hezky čte, nic méně jsem měla pocit, že každou chvíli zdechnu ;-)a předsedu před tím, vlastníma rukama připravím o kyslík :-D S odstupem jednoho dne a pocitu, že moje tělo přejel minimálně jeden tank se dostavil pocit radosti z toho, že jsem to dala;-)doufám, že to pochopí i moje koleno, které mi to zatím dává docela sežrat ...ale já ho přesvědčím;-)Těším se na další, méně vypečený výběh ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu se říká postavit se k tomu čelem ! ..."pocit radosti" je prostě k nezaplacení :-)

      Vymazat
  2. ..... Viktor je stále zádumčivý :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...my tě nějak rozveselíme :-)

      Vymazat
    2. to neznamená že jsem smutný ;-) .... přinesl si s sebou tupý nůž ..... a je stále zádumčivý :-D

      Vymazat
    3. jinak jako běh dobrý, fakt :-) prostě ideální pro nalákaní nových členů do spolku

      Vymazat