neděle 15. června 2014

Nedělě 15.6.2014 - Běh začátečníka

trasa: Sázava - Radvanice - Čekánov - a zpět
počet km: 9 (někdo i o kousek více)
obsazení: Yvonka, Vláďa, Radka, Viktor, Markéta, Richard

Sázavský běžecký spolek avizuje, že se přizpůsobí každému. Dobrá, dobrá, tak to zkusíme. Trápí mě pochyby o mé nevýkonnosti, o tom, že se mi budou muset všichni přizpůsobovat, no to pro takové běžce, co si chtějí dát do těla, musí být otrava, no ne?

Mé pochyby jsou rozptýleny hned po té, co se všichni včas na náměstí setkáme, srdečně přivítáme a domluví se operativně trasa. Dostane se mi od všech milého a přátelského ujištění "vůbec se neboj, to dáš, poběžíme pomaličku, uvidíš".

Vyběhneme z náměstí, přes lávku směrem na Talmberk a potom krpál na Radvanice. Všichni běží lehce jak laňky, jen já mám do ní sakra daleko a jako jediná krpál vycházím. Po cestě nemám moc čas na chmurné myšlenky a nápady typu nikdy víc! neboť Yvonka s Radkou vyprávějí, povídáme si skoro no jako u kafíčka. Když přejdu chvílema z běhu do chůze, nikdo to nijak nehodnotí ani nedá najevo, že si toho vůbec všim :-).

 

Chlapi na nás na křižovatce čekají, někdo se napije, prohodí se sem tam nějaký vtípek a jede se, vlastně běží dál. Co je na tom báječné, celou dobu se drží všech dobrá pozitivní nálada, kterou jsem si s pocitem báječně odvedené práce přinesla i domů. 

 

Uběhla jsem svůj dosavadní "životní" osobák s touhle úžasnou partou skvělých báječných sympatických sportovců a já vám za to Yvonko, Radko, Vláďo, Viktore a Richarde moc děkuju! Doufám, že se k vám zase někdy připojím.

Lidi nebojte se přidat, ten skvělý pocit ze svého vlastního vítězství stojí za to :-)!!! 

Markéta

3 komentáře:

  1. Market, to jsme rádi, že se ti společný výběh líbil :-) bylo to moc fajn! Budeme se zase těšit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko a Viktore, díky za podporu :-)! Až budete chtít kratší, pro vás odpočinkový běh, dejte vědět, Richarda necháme doma :-)Markéta

      Vymazat
  2. No já když jsem začínal, tak jsem si netroufl na víc jak 4km, takže respekt ☺

    OdpovědětVymazat