pondělí 12. května 2014

Nedělní výběh s Yvonkou

Nedělní výběh s Yvonkou byl takový sázavský, skoro 13 km  okruh.
Běh byl v režii holek, byla nás opět přesila...
Předseda si v Praze vesele" maratonoval" (v duchu jsme běželi s ním,ale opravdu jen v duchu :-) a Vláďa doháněl spací deficit ..s ním byl asi zase v duchu Viktor, když viděl ten babinec :-D
No,ale zpět k běhu.Musím říct,že vybraná trasa Yvonkou a Vláďou byla naprosto super a moc se nám líbila.Vyrazili jsme tradičně z náměstí směr Budín,což byla pohodička,ale nějak podvědomě jsme se šetřili na nějaké překvapení v podobě kopce,které se záhy dostavilo a to,když jsme se vydali po nové silnici směr Čekánov... ;-) Stále se nám dařilo udržovat konverzaci,takže jsme za chvíli nechali kopec za zády a nabrali jsme směr špejchar na Nechybě a já přemýšlela jak se vyhnout tomu kopci na Mělník...:-)No,na nic jsem nepřišla,takže hurá do dalšího kopce,naštěstí už posledního :-) Ten výhled stál,ale určitě za to!
Na mělnických lukách jsme udělali již tradiční fotodokumentaci a po té si to radostně  pelášili z kopce lesem až k domovům.

Tak a teď trochu chlapáckého pohledu na věc ;-)
Vidina vydatného ranního deště, který by odsunul vstávání na pozdější dobu a běh do příjemnějších odpoledních teplot, vzala po otevření oka za své, nepomohlo ani otevření toho druhého. Takže ranní procedura - bez podrobností - dilema nad tím co na sebe apod. proběhla, včetně opakované šipky zpět do postele. Když už bylo jasné, že výmluva na nákup vajíček, která by umožnila sjezd a poběhový výjezd domu povozidlem neprojde, vyrazili jsme vzhůru dolů. Nejdříve se mi zbláznil pás - lepší než kdyby závada byla na pumpě - a při intenzivním brzdění jsem skočil na 90pct. Jsem si jako říkal, že dneska určitě umřu. Naštěstí se elektronika dala dohromady, nebo já, a úspěšně jsem doběhli na náměstí. Marně jsem hledal Vláďu a došlo mi, že jsem na to sám :-) No a podrobnosti k trase máte nahoře ;-) Trasa byla hezká, tempo holky držely s ohledem na mě a prostě domů doběhl opět krasně unavený a vyrovnaný Viktor, kterému byla odhalena další část kolem Sázavy :-)

a trochu čísel - 12,81km nastoupáno 187metrů 8-)

1 komentář:

  1. Pěkně napsáno a pěkně odběhnuto ! Zrovna jste se trefili do trasy, kterou jsme si vždycky přál proběhnout (Měník atd.), ale ještě jsem se k tomu nedostal ... tak někdy příště :-) Snad v neděli bude už víc chlapů :-) trasa je na mě - po těch maratonských kilometrech na asfaltu si připravím něco v "terénu" :-)
    R.

    OdpovědětVymazat