neděle 18. května 2014

Nedělní výběh ...bez Yvonky

Trasa: Sázava-Nechyba-Radvanice-Úžice-Talmberk-hřbitov-a domů :-)
Počet km: 15 - 20 ...jak kdo..., převýšení 366 m

Ráno jsem "lehce" zaspal... sraz byl v tradičně v 9:00 na náměstí, já jsme se ve tři-čtvrtě ještě v posteli ptal manželky zda prší... a sakra ono nepršelo ! ...tak rychle, rychle ... kamarádi (Radka, Viktor, Vláďa, Nasťa) byli hodní - běželi mi naproti - já jsem za to na oplátku vymyslel "hezkou" trasu přímo vzhůru na Nechybu - viz. profil tratě:


Z Radvanic už jsme běželi po "návrší" až do Úžic... na cestě dolů do Talmeberka vznikly tyto fotky:

  
 
.. v Talmberku pak ještě jedno speciální selfie v zrcadle - jak jsem to tam furt šteloval a fotil všichni trochu vychladli ...

Pak hurá do Sázavy, nakonec jsme vyprovodili Radku a Viktora ke hřbitovu...Vláďa chytl druhý dech a chtěl to ještě protáhnou přes kopec... ale Nasťa měla rozum ... tak jsme se vrátili ... malou oklikou - tu jsme zase "prosadil" já ...:-)  Takže Vláďa s Nasťou to nakonec měli za 18 km a já za 20...

Na půl ucha jsem zaslechl chlapce - jak se bavili, že příští neděli (když tu nebudu "já") - tak že by dali "ten kratší okruh" - tak kluci, takhle teda ne, nechám si hlásit jak jste makali :-)

Na závěr zdravíme Yvonku !

Běhu zdar !

R.

2 komentáře:

  1. já si myslím, že předseda, byť čestný, si usmyslel, že z nás udělá ultarmaratonce. Nejdřív to bylo samé kousek, a všichni pohromadě atd. a najednou jakože zaspí, přiběhne se zásobou vody a bez jakékoli psychologické přípravy na nás v neděli zkusí půlmaraton :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) ...no jo, prokoukla jsi mě ...tak příště vodu sebou - ať se nemáte na co vymlouvat :-)

      Vymazat