pondělí 5. října 2015

Po 5 ve třech

Nadpis mě napadl až teď,  kdy jsem se podíval na předchozí příspěvky.  Poslední společný nedělní běh proběhl 4.5. Hrůza   ale prostě povinnosti apod.  Takže včera přesně po 5 měsících jsme se konečně domluvili a v deset se sešli u hodin.  Žádné davy tam nebyly takže jsme vyrazili směr Budin.  Marek po včerejším skoro 3/4 maratonu prohlásil, že chce něco v pohodě, ale jeho tempo tomu, co má v nohách,  neodpovídalo.  Doma jsme sice vymysleli, že půjdeme Budin,  kopec,  zkopec, Samopše a domů, ale u chat mě zaujala červená značka a tak jsme vyrazili do kopce dřív.  Radka trochu brblala,  že ještě nebyla psychicky připravená, ale stejně mě oba nechali za sebou.  Vyloupli jsme se na louce,  pak ještě trochu do kopce a to nejhorší jsme měli za sebou.  Při sebehu k řece se začala rozpouštět mlha a bylo fantasticky.  Udělali jsme nezbytnou fotodokumentaci a mazali kolem řeky zpět.  Asi nás Marek pěkně hnal bo tepy mi lizaly hranici smrti.  Za lavkou jsme to vzali přes ostrov a kolem rybníčku a Pod Vrbou k druhé lávce ve městě.  U kláštera jsme se rozloučili a šli zkusit kopec domů.  Už mi to vůbec nešlo ale přežil jsem :)
Takže krásných nedělních 13km a třeba se příště někdo přidá.  Je potřeba restartovat tradici ;)  my za 14dní určitě budeme v 10 u hodin. 

VikThor

Žádné komentáře:

Okomentovat