pondělí 2. března 2015

Jako do mariáše

Neděle se blížila,  ostatně jako každý týden.  Náš předseda po loňské patalii s nartem začal plavat a co se dalo skoro neočekávaně očekávat,  svěřil se nám při jednom z prvních letošních běhů,  pořídil si silničku a určite z něho bude ironman :) 
Jakou to má souvislost a naším během?
Prostě v sobotu šel prohánět užovky a vzal s sebou i Romana.  Já zbaběle vzdal,  neb jsem byl po dlouhé sichte a naplánována porce by mi neudělala dobře :) No a tedy Roman měl po sobotě dost a Richard svým způsobem taky.

Tudíž u hodin nikdo,  nováčci žádní, pouze Pavla,  Radka a moje maličkost jsme se sešli až u lávky.   Vyrazili jsme do Budina,  zde jsme demokraticky rozhodli že si dáme konec a dolů k řece a kolem vody zpět.  Tempo jsme zvolili mírné,  žvanivé. Myslel jsem že to bude kratší ale vlastně ona Pavla to měla těch 10, my asi 13 takže žádná tragédie.  Okruh budin - kopec - samopse - budin má 6km.
Nezbytná fotodokumentace proběhla v krásném prostředí sázavskeho zákoutí a spokojení domu.  Dokonce jsme u chat dostali nabídku lahvace ;) 

VikThor

2 komentáře: