úterý 11. listopadu 2014

Aby bylo jasno!

Tak přátelé.  chtělo by se mi napsat,  běžecká rodino,  ale Jarda je Bůh a ten by se kopírovat neměl :)
Zůstala nám z party pouze taková párová čtyřka Yvonka s Láďou a Radka a moje maličkost.  Kdo by pochyboval o mojí maličkosti ať se podívá na fotku,  zase mě postavili pod kopec :D
Tak aby bylo jasno,  běhá se od 10:00h protože máme chytrou televizi a Toulavku si pustíme se zpožděním ;)  dobře,  a taky proto,  že v neděli si chceme prispat  a nestresovat ještě za tmy.  Takže to je pro ty davy nově příchozích aby tam od devíti nemrzli. 
Nedělní běh byl okořeněn pozůstatky v krevním řečišti ne zrovna povzbuzujicimi látkami,  které tam zůstaly po nevinné dětské oslavě narozenin v sobotu.  Ani chia semínka k snídani to nezachranila.  Takže celý běh tep v rozmezí 90-100% maxima.  Měl jsem pocit, že mi suunto rovnou vytiskne a rozešle parte. 
Trasu jsme zvolili tradiční,  13km variantu s během kolem vysílače,  bez špičky,  a kolem hřbitova domů. Opravdu,  opravdu,  ale opravdu volným tempem. Není se čeho bát.  Selfie jsme vyměnili za samospoušť a udělali si skupinofku v krásném podzimním prostředí. 
A aby bylo jasno, jasno bylo v sobotu, byla mlha jako :o

P. S.  příště bude překvapení.  Kdo to dočte až sem,  musí operativně zjistit jaké.  Jinak tam bude v deset stát jak truhlík ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat