pondělí 7. července 2014

Předprázdninová hospoda

Trochu opožděně - ale přece...:-) Před prázdninami jsme se sešli - tedy (snad) již tradičně poslední středu v měsíci. Na programu toho bylo hodně ... hlavně vyhlášení vítěze červencové výzvy - což byl počet běhů 5km a delších. Suverénně, zcela zaslouženě a s velkým náskokem vyhrála Yvonka. Ještě je potřeba pro budoucí generace zaznamenat jak jsme si všichni vytáhli mobily s Endomondo, Garmin Connect, SuuntoMovesCount ... ale Yvonka notebook tedy klasický "stolní" kalendář" ... prostě nandala nám to se vším všudy...:-) Takže gratulace !


 

 

Dále je potřeba - a teď už bez smajlíků - Yvonce poděkovat a velmi, velmi ocenit, že věnuje svůj čas začínajícím běžkyním a dělá tak nejlepší reklamu a nábor do našeho spolku !

Byl jsem taky moc rád, že přišli "holky" - Veronika, Petra, Nasťa a doufám, že se s nimi potkám zase brzo při běhu ... vždyť nedělní půlmaraton "bez přípravy" (jak říká Viktor...) by se mohl stát dobrým přijímacím rituálem :-)

Program byl - jak jsem již napsal - velmi nabitý ... titul "Kamzice měsíce" obdržela Markéta ... a je jen na ní jak s tím naloží - zda příští měsíc (v tenisové hantýrce) potvrdí "break".

Ještě bych tedy připomněl ... že ani já jsem neodešel s prázdnou ... dostal jsem diplom ... řekl bych ne za rychlost, ale za "vytrvalost" :-) Tak moc děkuji! Mám jenom obavy, abych se nestal "nehrajícím" kapitánem... ale snad to bude dobrý...

And last but not least - vyhlášena prázdninová soutěž - zcela jednoduché - co nejvíc kilometrů :-) Naše běžecké a MTB duo - Radka&Viktor vymyslelo, že budeme veřejně psát mezivýsledky - abychom se navzájem motivovali a taky abychom nebyli na konci prázdnin moc překvapený :-) Takže pokud máte chuť se svěřit kolik jste naběhali - tak to piště jako komentář pod tento příspěvek: červencová výzva

Takže - kamarádky a kamarádi - pěkné prázdniny a jen co budu ok ozvu se !  :-)

Richard

PS. Zdravíme Vladimíra, který nemohl přijít.

Žádné komentáře:

Okomentovat