čtvrtek 24. dubna 2014

První běžecká hospoda

...tak mě uhnala Yvonka, že prý bychom se my sázavští běžci (když už je nás tak málo) měli sejít - než se úplně rozpadneme na součástky a ještě si něco užít :-) A povedlo se - včera jsme se v hojném počtu sešli: Yvona H. + Vladimír, Radka Z. + Viktor, Lada F. + Standa, Veronika (...lékárnice - tu budeme ještě potřebovat :-)) a já ... pro začátek jsme zvolili posezení u piva - nebudeme přeci hned běhat :-)

Ale vážně - proč se scházet, společně běhat nebo plánovat další věci? Běh - alespoň pro mě - je hlavně vlastní cesta, ale občas je určitě dobré se na ni potkat s kamarády-přáteli-běžci. Takže proto :-) 

Plány máme ... nechce se mi psát velké - raději bych napsal pozitivní, sympatické, optimistické ... 

Pro začátek bychom chtěli jednou za 14 dní společný běh s kýmkoliv, kdo se bude chtít přidat - pro někoho je to příležitost začít běhat, pro někoho možnost neběžet sám, překonat o kousek svůj "osobáček" nebo naopak trochu zvolnit a více se během bavit ... ať si každý vybere.

Tak tady jsme :-)

 

Pokud chcete být informování emailem o novinkách - zaregistrujte se na blogu - "Sledovat přes email".

Běhu zdar!

RS

4 komentáře:

  1. Běžecký klub Strouhal! Pěkné :o) Tak ať vám to vespolek běhá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ..."Strouhal" právě ne ! :-) ...je to opravdu "spolek" ... a já jsme jen jeden z členů, byť mi říkají předsedo :-) ...ale o mě to není... ALE až budeš v Sázavě tak se k nám přidej !
      R.

      Vymazat
    2. No uvidíme, ale vaše tempo (alespoň co Sváťa říkal, že máte), bych asi nedala :o(

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat